skamligt...

Detta är skamligt...
Jag är verkligen helt värdelös på att uppdatera! =(
Loggar in och kollar, trycker på knappen "skapa" och sen är det HELT tomt!
Jag vet inte vad jag ska skriva, eller vad jag vill dela med mig av.

Igår blev iaf Lucas hela 11månader, snart 1 år!
Helt galet fort har detta året gått.


Våran stora kille! ♥

Satt och kollade igenom gamla inlägg från förra året vid denna tidpunkten, och det känns som om det var igår.
Konstigt det där =)

Annars har det inte hänt eller gjorts ngt nytt. Bilen har vi inte fått tillbaka, och kommer antagligen inte att få det heller.
Kanske lika bra att kolla på ny bil, för det lutar nog åt att försäkringsbolaget löser bilen. =( Skit trist!!!
Men kanske lika bra om man tänker efter, lagningstiden kommer säkert att vara lång. Men jävligt surt eftersom det sitter en helt ny motor i bilen. Jävla tattare som inte kan hålla fingrarna i styr, jag hatar det.

Sitter iaf hemma hos mamma nu, och Lucas sover en stund. Har en hemsk magvärk som inte är från denna världen, så jag vill gärna lägga mig och vila. Men gör jag det, så somnar jag säkert och då kommer säkert Lucas vakna.

Snart kommer iaf mamma & Leah hit, då ska jag pussa på henne. Har saknat henne massor! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0