Vårkänslor & en salig blandning!

Solen skiner, och det är HELT underbart! :D

Det sägs att det ska bli runt 10 grader idag, och om så är fallet, då blir det att gå ut och sätta sig och få lite sol i nyllet.
Skulle verkligen behöva få lite färg, ser ut som ett lik nästan. :S
Jag är ju en sån som helst inte vill sola solarium, då  jag är rädd om mig själv :)
Sen är alltid den finaste brännan naturlig, och inte fejk ;)

Idag skulle jag verkligen behöva sätta mig och skriva vad jag ska laga för mat till Lucas 1-års kalas.
Måste hitta ett gott recept på tårta också. Får se till att sätta igång tanke verkstan, så det blir kanon! :)

Innan Lucas kalas så hoppas jag att jag har målat om i hallen, får se om min hyresvärd kommer förbi idag. Så vi kan bestämma rätt vita färg, och hur vi ska göra åt taket och sånt :) Måste iaf se till så att det blir snyggare och ljusare där! Sjukt murrigt och mörkt där nu, och det gillar jag inte!

Ska gå ner och hämta förstorningarna på kort som jag beställt som ska upp i vardagsrummet senare, så idag kan man kanske säga att jag har att göra ;)

Men först lite frulle!



Mina finaste killar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0