Bamse & glögg

Yes, lite shoppat fick jag allt!
Och hör och häpna, även till mig själv! Vet inte hur längesen det var jag köpte något till mig själv. Man prioriterar inte sig själv när man har barn direkt.



Så två tunna stickade tröjor & ett par leggins fick följa med mig hem från Gina.

Och till Lilleman blev det lite mer

Bytte den gamla Bamse tröjan mot denna. Fick bli ett par byxor till i samma stil & en mumin tröja.


Behöver jag ens nämna att mockasinerna blev en hit? =)

Fick ett sms imorse från systembolaget att min beställning hade kommit. Hade ju förhandsbokat en flaska glögg!
Den är nästan alltid slutsåld, så det var väl lika bra att köpa den nu!

Riktigt snygg flaska & färg iår! Och jag längtar faktiskt till att vi ska provsmaka den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0