Dagis

Helt sjukt...
Har stått i kö nu i 5 månader och har fortfarande INTE fått en plats!
Och när man ringer och pratar med dom, så får man inget konkret besked. Bara att "Ja, nu har du ju gått tiden ut och fortfarande inte fått en plats. Så nu måste vi ju erbjuda dig en plats." Har ni hört på något mer sjukt?
Det är precis som att man bara är en belastning. Nu måste vi ju erbjuda dig en plats.
Hon som vi har som handläggare är en riktigt surkärring med!!

Jag HATAR verkligen detta!! Mitt jobb som jag fick med har försvunnit pga av dagis plats, det känns ju också jävligt kul! =(

Jag undrar verkligen när detta kommer lösa sig.

För att gå på dagis är ju ändå viktigt för barnen tycker jag. Allra minst för utvecklingen!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Det är ju kasst!Så ska dom ju inte behandla er! I partille var dom super trevliga när jag ringde till rektorn. Hon sa att hon skulle fixa en plats snarast och att jag skulle anmäla oss och sen ringa henne igen så hon skulle få in Linnéa. "Vi löser det" var svaret! Konstigt hur det skiljer sig. Här i Edet är dom inte lika trevliga och tillmötes gående. GÅr inte ens att få fatt i rektorn knappt. Skulle säga upp dagis platsen och ringde varje dag i en vecka innan hon ens ringde tillbaka när jag talat in ett meddelande=/

2010-10-22 @ 06:33:08
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0