Födelsedags firande

Japp, i lördags så firades jag & min tvillingbror Jonas hemma hos mina föräldrar. Familjen var där och det var allmänt trevligt.
Eftersom det är höst, så bjöds det på Kalops som jag kokat dagen innan, och skogsbärspaj & äpplepaj med vanilj sås. Mums!

Hela 24 år är man nu, börjar ju bli gammal kärring! ;-)


Fina presenter fick man också, pengar av min mormor & farmor.
En konstläder "korg" som jag önskat mig av lillebror & en lampa som jag också önskat mig av mamma&pappa.

Av älskling fick jag en ny kamera (Canon eos 400D) halsband & armband i silver, det nya köksbordet & en tripp till Ullared som ska göras i helgen! =D
Han är verkligen för go min underbara, hade inte förväntat mig något överhuvudtaget. Hade räckt länge med en puss och ett grattis.
Samma sak med resten av familjen, kan tycka att man börjar bli för gammal för presenter. Man kan spara dom pengarna och lägga dom på sina barnbarn ist =)

Men alltid kul med presenter ändå! =) Det är bara ett plus i kanten =)



Min underbara lilla älskling! Full fart hela kvällen med kusinen Leah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0