Glasögonorm, del 2

Så, nu är jag en riktig glasögonorm.
Och det är verkligen skönt att inte ha den hemska huvudvärken nu som jag haft innan. Visst lite har jag allt, men inte alls så som den var innan.
Nu har jag det för att ögonen ska vänja sig vid att "se bra" Så då är det verkligen värt det! =)
Sen ser jag ju fortfarande utan glasögon, eftersom det inte var så mycket synfel.
Men tillräckligt för brillor!


Mina fina Gucci brillor ;-)

Just nu sitter jag hemma hos Mams&Paps och väntar på en viasat installatör som ska sätta upp deras nya parabol. Men dom skulle komma mellan 12-18 ,så jag hoppas dom kommer snart!
Vill ju hem och slipa spackel...

Imorgon kommer ÄNTLIGEN älsklingen hem igen, ska bli skönt så det finns inte.
Har saknat han sjukt mycket, Lucas med för den delen. Han går runt och babblar om han hela tiden. Så fort jag pratar i telefon med någon så säger han "Pappa,pappa, PAPPA!" Så han får ringa ibland till Fredrik när han babblat om "pappa" väldigt mycket.
Då blir han lugn för ett tag iaf ;-)
Så imorgon kommer både han & jag bli glada när pappa kommer innanför dörren hemma igen. ♥
Synd att han bara kommer hem under helgen, men så är det med distans jobb.

Nu ska jag vila ögonen lite.
*vinkivink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0