Glasögonorm

Okej.
Som vanligt så är det skit kasst med uppdateringar.
Men nu har folk börjat säga åt mig att blogga igen, så jag får väl försöka igen! =)

Idag började en helt ny del av vårat liv här hemma.
Fredrik har börjat jobba på sitt gamla jobb igen (ca 25 mil från Göteborg), och det innebär att jag & Lucas är själva hemma från Söndag kväll till Torsdag kväll.
Kommer säkert att bli en utmaning vissa dagar. Men vad gör det? Det är ju min underbara son och inget problem =)

Gammal har man hunnit bli med, iaf om man får räkna med att synen blivit kass så man måste ha brillor.
Dom kommer till nästa vecka! =) Gör inte mig så mycket, bara jag slipper huvudvärken som jag haft dom senaste 2 månaderna.
Sen att dom är skit snygga gör ju saken bara bättre! ;-)

Nu måste jag snabba mig iväg till vårdcentralen med lilleman, kanske kan bli ett inlägg senare under dagen.
Om ni har tur =P


Kommentarer
Postat av: Karin

Du vet, en skönhet klär i allt <3

Och jag har starka funderingar på att kolla min syn också, för den verkar vara på väg att flytta någon annanstans... :-/

Kramar

2010-10-12 @ 07:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0