Jävla skit sjukdom!!!

Jag hatar den.
Jag önskar den bara kunde försvinna från denna jord, så långt bort som den bara kan.
Den bara skadar, sårar och gör så många människor illa.

Människor som verkligen är bra människor drabbas. Unga, friska, snälla människor. Och även små barn.

Såna som verkligen inte ska dö för tidigt gör det, pga av DIG din äckliga parasit!

Jag hatar att en människa i min närhet som betyder mycket för mig ska behöva genomlida detta pga dig, din förbannade äckliga parasit.

Jag hatar att hur mycket man än vill hjälpa till för att få bort detta inte går. Hur mycket man än vill, och hoppas.
Ibland går det, ibland kommer det tillbaka, och ibland går det för fort.


Jag önskar att det kunde komma ett botemedel, men den önskan har nog flera än jag.


Jag HATAR dig förbannade jävla cancer!!!

Jag hoppas gumman att detta kommer att gå vägen. Vägen kommer säkert att bli tuffare än vad den var sist, men jag kommer att stå vid din och din familjs sida till slutet.
För alltid.

Jag hoppas verkligen att skit sjukdomen kommer att ge med sig och försvinna för alltid.
För den människan som är drabbad, förtjänar verkligen det.

Jag älskar dig, och finns alltid här för dig. I vått & torrt. I ur & skur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0