Min söndag kväll

Japp, min gårdag/kväll var allt annat än trevlig!
Vi kan ju ta det från början.

Fredrik är borta på veckorna, men kommer hem på helgen. Och vad vill man göra då? Jo, ha kvalitéts tid tillsamans. Hitta på saker att göra, eller bara vara.
Men icke denna helgen. Det har varit fullt ös. För det första så kom Fredrik hem i Fredags och det rätt sent. Så där hände inte så mkt. Meningen var att vi skulle åkt till Ullared i lördags morse, men vi sket i det. F var trött som en gnu, så han kunde få sova ut ist. Och vi skulle ha födelsedagskalas på kvällen, så det skulle blivit sjukt stressigt.
Men vi hann iaf att hämta bordet som jag fick i födelsedagspresent av älskling. Sen hem till Mamma&Pappa och börja med maten.
Jag fick reda på i veckan, att F skulle polera en bil i helgen. Visst det var bestämt sen innan att han skulle göra det, men jag kände att varför denna helgen??! Men samtidigt lika bra att ha det gjort så slipper man det sen!

Efter en kass natt med Lucas (som var ledsen i sömnen) brevid mig i soffan hos mina föräldrar så gick vi upp (Sov över där), käka frukost och sen drog vi.
Jag & Fredrik skulle till garaget för att polera en bil (Visst är det en trevlig födelsedags syssla?!) Men jag hade lovat Fredrik att hjälpa han med detta, då han skulle åka tillbaka till Karlskoga igår för att jobba idag. Så självklart hjälper jag till! Han behöver ju inte åka mitt i natten bara för att han skulle polera en bil. Kommer ut till garaget och ska börja, men ser att bilen inte är tvättad (?!) Hade jag varit riktigt jävlig så hade jag inte lyft ett finger efter detta. Men iaf, tvätta bilen var det första vi fick göra. Där försvann nästan en timmas jobb. Skitkul!
Sak samma, här försvann redan mitt tålamod & humör. Gick runt som en pissmyra för resten av tiden som vi var där.
Blir bara så jävla förbannad. Men nog om det nu. Polerade bilen som blev så bra den bara kunde bli. Åkte därifrån och var fortfarande lite pissig i humöret men glad för att vi skulle hämta lilleman som mormor (min mamma) passade.
När vi kom hem så började Fredrik att packa för att åka, så han var hemma i 20min. Så det var våran härliga söndag! =/

Men nästa helg ska vi allt mysa vi 3, och bara göra saker som VI vill göra. ♥

Men nu kommer det som kanske toppar ^^ Skulle sätta ihop köksbordet med tillhörande stolar.
Men om ni tycker att IKEA är svåra att sätta ihop, så är det fan inget emot JYSK!
Jag höll på HUR länge som helst för att försöka få det bra. En stol tog över 1½ timma!!! Men i slutändan så får jag ändå byta den, för den har helt fel stuk än dom andra 3, plus att ena benet är nog för kort. Blir man galen?
Japp.
Var jag nära på att få ett sammanbrott? Jajjemän!
Men jag fick fan ihop det, men det var efter väldigt många om & men.





^^ Lampan som jag fick av mams& paps. =)



Mitt fina halsband & armband som jag fick av älskling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0