På jakt

Efter en ny sängstomme!
Den vi har nu är verkligen inte snygg, och den skär sig med tapet valet vi gjort. Eller som jag gjort ;-) Har dock inte fastnat 100% ännu, får bli en sväng till Hornbach igen och kolla på dom andra.
Men om det blir en ny vit sängstomme, så är det inga problem!
Har hittat en som ser riktigt fin ut på blocket för en vettig peng. Men nu hoppas jag bara att den finns kvar!
Håller tummarna! =)

Här hemma har vi inte gjort mycket idag, mest lekt och myst tillsamans.
Riktigt sket väder här i Götet idag, så det är inte så jätte trevligt att vara ute.
Hoppas det ser bättre ut imorgon!

Nu är det Musses klubbhus på Playhouse Disney, så nu är allt tipp topp här hemma för lilleman ;-)
Han är så söt när det börjar, för då vinkar han till alla och säger "heeeeeeeej" haha, goding!
Så nu ska jag passa på att sätta mig i soffan, slappa och dricka min koppa kaffe som jag just hällt upp! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0