Tisdag

Och bara några få dagar kvar tills F kommer hem förhoppningsvis!
Hoppas verkligen han kommer hem på torsdag kväll, saknar ju han. =/

Regnet öser ner här i Göteborg, och det är grått & tråkigt.
Hade tänkt att vi skulle gått ut idag och lekt lite, men det tror jag vi skiter i! Visst Lucas har regn kläder, men inte jag.
Jävligt orutinerat!

Så jag håller alla tummar & tår på att det ska sluta regna så vi kan gå ut en sväng. För en kille på 1½ år har sjukt mycket spring i benen kan jag lova.

Ska försöka få tag på han som säljer sängstommen med, vill ju ha den! Har redan ringt 1 gång idag, så jag får väl snällt försöka senare igen.



Lilleman i sitt busiga lilla jag när han tog ett bad igår kväll =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0