1 Augusti

Och det var ett X antal månader sen jag bloggade sist.
Men har varken haft lust eller ork till att göra det, har varit på väg flera gånger men alltid något annat som kommer upp som gör att det inte blir av.

Mycket har hänt sen det sista inlägget iaf, Lucas har blivit en stor kille och fyllt 2 och är svår att få tyst på, babblar konstant. Jag har börjat jobba heltid på mitt jobb & Fredrik har slutat på sitt jobb i Karlskoga. Och jag har renoverat klart lägenheten. Våran utställningsbil har vi sålt, och så har jag blivit moster till en underbar liten Wiggo!
Just nu så avnjuter jag min semester, har haft 3 veckor och är inne på sista veckan.
Så denna veckan kommer att vara fullspäckad med massor med saker att göra, så som Nordens Ark, Liseberg & utflykter till havet.



Underbara älsklingen ♥

Så nu har jag väl officiellt sparkat igång bloggen igen, ska försöka att skriva iaf 1 gång om dagen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0