3:dje advent.

Lika dålig i vanlig ordning att uppdatera.
Men så är det när man har många bollar i luften samtidigt! ;)
Mycket har hänt sen sist, jag har lagt mig under kniven och gjort något jag velat i många många år. Vi har blivit med en amstaff tik på 4 månader som vi iofs inte ska behålla utan har henne i väntan på nytt hem.
Så det är full rulle här hemma kan jag lova!

Snart julafton också, och tiden dit räcker inte till riktigt känner jag. Så mycket som ska fixas tills dess. Känner att jag skulle gärna vilja klona mig. Det hade hjälpt en hel del!

Vi får helt enkelt hålla tummarna på att allt går bra :)
Dags att ge Nala lite mat, sen en promenad med henne och Lucas. Sen tror jag bestämt att jag & Lucas stannar ute och leker lite.
Ha en bra dag alla & en mysig advent sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0