Snart till ända..

Jahopp, snart är denna helgen också slut. Känns alltid precis likadant, att tiden inte räcker till.
Helgen börjar, men slutar lika fort igen. Men jag är nog inte ensam om att känna så tror jag ;-)

Idag har vi iaf inte gjort mycket, varit ute med hunden x antal gånger, lekt i sandlådan, tvättat och lekt.
En riktigt slapp & skön söndag om jag får säga mitt iaf! =)
Imorgon är det dags för jobb igen, 9-19 blir det imorgon. En långpanna på restaurang språk.
Sent på tisdag & sen ledig på onsdag. Då ska jag passa på och baka saffransbullar & annat julgodis. Senare på kvällen blir det tomtefest på dagis =)

Min lilla älskling ska vara tomte för första gången på dagis, ska bli så skoj att se! =D

Resterande av kvällen blir slapp framför tv:n och glo på nya Twilight & vika tvätt.
Trevligt kvällsnöje eller hur? ;-)

Hoppas att ni också haft en mysig söndag sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Lina Henke

Ha en bra kväll :)

2011-12-11 @ 21:44:05
URL: http://linnssa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0