Fredag kväll

Så... Nu har kvällen kommit och jag sitter uppkrupen i soffan i min morgonrock & en kopp kaffe i näven.

Hann inte med hälften av det som jag ville få gjort idag på min lediga dag, men lite är ju alltid nått!
Några maskiner tvätt & lite dammsugning. Plus 2 garderobs byten och lite sortering.
Får helt enkelt försöka gå ner i källaren på söndag med alla jul saker innan Fredrik åker tillbaka till Karlskoga.

Imorgon blir det som sagt jobb mellan 11-16.30, sen hem till Mamma&Pappa för lite födelsedags firande för papsen min som fyllde i måndags.
Skönt att bli bortbjudna så man slipper tänka på middagsmat ;-)

Nu ska jag byta bort kaffe koppen mot lite glass med choklad sås & fortsättningen av Let´s dance! :)

Hoppas ni alla får en fortsatt underbar kväll, det ska jag ha med min älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0