The big B-day

Jahopp, nu är man halvvägs i livet. 25 år fyllda, och herre vad mkt jag fått gjort bara på dom åren! ;)

Många fina födelsedags presenter fick jag, är hel nöjd! =)


Denna fina teckningen fick jag av Lucas. Helt underbar!♥ Mammas stora älskling!

Av min andra älskling fick jag detta

Hunter stövlar, en svart Stelton kaffekanna & en underbar svart OnePiece!
Han är helt underbar min karl! ♥

Av Lina,Andreas,Leah & Wiggo fick jag detta

En smart smör låda där varje hack är 25g. En Rosti mixbunke (fast en blå) Och en slickepott som älskade Leah valt ut helt själv! Den stora i mitten på bilden! Hon är för go!♥

Sen fick jag även denna, från min snälla chef! =)


Nu ska det plöjas!!! :D Som jag längtat!


Fick även lite pengar från mamsen&papsen, mormor & farmor.
Tanken var att jag skulle köpt stövlar & onepiecen själv, men nu fick jag det av min älskling.
Så nu får jag se vad jag hittar på att köpa till mig själv! =)

Att få fira sin födelsedag tillsammans med familjen är det som räknas, att man sen får presenter ser jag som en extra fin bonus! =)

Tack än en gång! =)

Idag är jag helt ledig, riktigt skönt. Ska iofs jobba helg, men det är bara på Lördag mellan 10-17. Man överlever det ;)
Så nu på morgonen var vi iväg till BVC för 2.5 årskontroll. Och han blev mycket väl godkänd. Han är tillomed lika mycket utvecklad som en treåring. Så vi behöver inte gå dit på 3 års kontroll, utan nästa gång är när han fyllt 4.
Så planerna idag är att antagligen åka till lekstan i Sisjön & leka och mysa med Lucas.
Har jobbat så mycket sista tiden, och vi har inte hittat på så mycket med bara lilleman. Utan alla vardagsbestyr tar över allt annat. Så nu kände jag för att ha han hemma idag, och bara göra något för honom!
Så vi får se vad som händer! =)

Hoppas ni får en underbar dag, det ska iallafall jag ha! =)

Kommentarer
Postat av: Lina Henke

Grattis i efterskott! :)

2011-11-10 @ 15:50:55
URL: http://linnssa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0