Våran kille

Tänka sig att snart är våran lilla kille 3 år!
Man har svårt att faktiskt följa med i svängarna i utvecklingen just nu, för det händer så otroligt mycket hela tiden. Varje dag.

Och det är helt underbart, mammas & pappas prins.
Idag har vi haft en riktig mys dag jag & han. Jag har varit ledig så då ville jag passa på att mysa!
Så idag har vi varit i stan, ätit en efterlängtad korv för lilleman på mitt jobb, ett frisör besök & ett läkarbesök.
Sen självklart sjukt mycket mys! <3

Och nu på kvällen åt vi en mysig middag, han badade länge och sen kröp vi ner i hans säng och båda somna gott.

Känns skönt också att vi äntligen fått penicillin till Lucas. Läkaren trodde att han kunde ha det som så många barn & äldre har vid denna årstiden. Mycoplasma. Så nu har vi fått en muliti penicillin kur som tar alla baciller som trivs i kroppen. Så nu håller vi tummarna på att han kommer må bättre, och det snabbt! :-)
Bjuder på ett dags färskt kort på prinsen. Gud som mamma älskar dig min skatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0